יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

ביזיון "המושבה"

רקע:

איצטדיון "המושבה" הוא חלק מהגל החדש של איצטדיון חדשים ומשופצים בארץ. אחרי האיצטדיון החדש בעכו  וטדי המשופץ "המושבה" הוא האיצטדיון השלישי שנחנך ב-2012. האיצטדיון שעלות בנייתו הייתה 200 מיליון ש"ח בא להחליף את איצטדיון ה"אורווה" הידוע לשימצה, הוא מכיל 11,500 צופים (בשלב הסופי אמור להכיל 20,000 צופים) ומתגאה בנגישות הגבוהה שלו - קרוב לתחנת הרכבת קריית אריה ולכבישים 4,5 המרכזיים ( מכיל גם הרבה מקומות חנייה).

אירופה במלאבס





עד כה הכל טוב ויפה אבל משחק הבכורה ה"חגיגי" בין מכבי פ"ת והפועל עכו שהיה אמור לחנוך את האיצטדיון בעצם שיקף את הבעייתיות שבו -  למשחק הגיעו לא יותר מ- 1600 צופים! (עם פירגון קל).
אם מסתכלים קדימה אל עבר העונה הבאה קשה להיות אופטימים - הפועל פ"ת היא מועמדת בטוחה לרדת ורק נס סטייל בני יהודה יכול להציל אותה בעוד שעל הקהל של מכבי פ"ת אין מה להרחיב  ומה שנקבל בעונה הבאה זה משחקי בית של מכבי פ"ת ללא קהל ומשחקי צמרת בליגה הלאומית בין הפועל פ"ת לאום אל פאחם או מכבי ב"ש.
גלגל ההצלה של האיצטדיון יכול להגיע מהעובדה שבמסגרת גל השיפוצים בארץ גם בלומפילד מיועד לעבור שדרוג בעונה הבאה ואחת מהקבוצות מת"א אמורה לארח ב"מושבה" ( השנייה באיצטדיון החדש בנתניה). גלגל ההצלה השני הוא אליפות אירופה עד גיל 21 שתתקיים בארץ בקיץ 2013 ו"המושבה" צפוי לארח את אחד ממשחקי הגמר.
יש מי שיראה את החלק המלא של הכוס ויסתנוור מהאיצטדיון ויש מי שראה את המשחק אתמול ונהנה מהביזיון.


5 תגובות:

  1. טעות בידך. לפי מנהל איצטדיון פ"ת נכנסו בשערי האיצטדיון אתמול 1638 צופים לא כולל את יושבי תא הכבוד (כלומר המספר הסופי הוא בסביבות ה2000).

    השבמחק
  2. ומספר צופים הנ"ל ,ללא יושבי יציע הכבוד ( לוזונים למיניהם), נותן הצדקה לאיצטדיון כזה?

    השבמחק
  3. המבחן האמיתי הוא לא המשחק האחרון של מכבי פ"ת. המבחן האמיתי יהיה לאורך זמן.
    מתאר לעצמי שהאיצטדיון ישמש גם למטרות אחרות מלבד משחקי כדורגל (כמו שקורה בכל העולם).
    מתאר לעצמי שהאיצטדיון גם יארח את המשחקים של נבחרות ישראל השונות (נוער ובוגרים).
    השמועות עכשיו מדברות על כך שחושבים להעביר את חצי גמר גביע הטוטו לאיצטדיון.
    הגעה של מכבי/הפועל ת"א לאיצטדיון גם תמנף אותו ותביא קהל רב לאיצטדיון.
    וכן, הגיע הזמן שבישראל יבנו מתקנים איכותים, שיהיה כיף לבוא לכדורגל מתוך שאיפה שבעתיד (גם בעזרת האיצטדיון) כמות הקהל של הקבוצות תגדל והצופים שיגיעו יהנו מהאיצטדיון.
    לא הייתי פוסל מפגשים כפולים של מכבי פ"ת ואז הפועל פ"ת באיצטדיון שגם יגרמו לקהל להגיע.
    לפסול את האיצטדיון כבר בשלב הזה, מוקדם מידי.

    השבמחק
  4. העניין בכתבה הוא לא לפסול את האיצטדיון מן הסתם אלא להראות גם את הצד הפחות חיובי ולא רק את התשבוחות (שכמובן מגיעות)

    השבמחק
  5. אם יש משהו שאני נהנית ממנו במשחקי כדורגל זה האצטדיונים, תמיד אני מרגישה שאני באיזה סרט. אבל אי אפשר לומר שאני ממש האוהדת הנורמטיבית, או אוהדת בכלל(נגררת אחרי הבנזוג).

    השבמחק