יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

עוסקים בתפל

כמו כל קבוצה מובילה בארץ גם מכבי ת"א שואפת להיקרא קבוצה "אירופאית" אבל נראה שהשנה היא בוחרת להתמקד בתפל ולא בעיקר.דוגמה לכך היא מבול מסיבות העיתונאים שהקבוצה עורכת העונה.כמעט לכל משחק העונה - ליגה ואירופה נערכת מסיבת עיתונאים שלרוב היא באמת מיותרת, מה גם שבכל מסיבת עיתונאים נאמרים בסופו של דבר אותם הדבריםנדמה כאילו מכבי ת"א חתמה על חוזה עם אתר וערוץ ONE  כדי שזו תמלא את לוח השידורים של הערוץ. באמת צריך מסיבת עיתונאים לפני משחק "חשוב" מול מ.ס אשדוד? התשובה היא די ברורה. אפילו מכבי מהכדורסל שהיא באמת שם גדול באירופה לא עושה מסיבת עיתונאים לפני משחק ליגה ואפילו לא לפני משחק יורוליג.
מכבי עדיין לא ברצלונה, מדריד או ארסנל ואת מסיבות העיתונאים עדיף שתצמצם לפתיחת העונה או למשחקי הליגה האירופאית.


חוזרים על אותם דברים
לכל מסיבות העיתונאים אפשר להוסיף גם את הנסיעות המיותרות לבתי המלון, האם באמת צריך לינה בבתי מלון לפני משחקים כאשר המגרש הרחוק ביותר מבלומפילד זה המגרש בקריית שמונה שנמצא מרחק של שעתיים וחצי? בפעם האחרונה שמכבי יצאה ל"צימר" בצפון היא חזרה עם הפסד 2:1 לקרייה. האם מכבי בכדורסל ישנה בבית מלון לפני משחק ליגה בנהריה?

מה הקבוצה צריכה לעשות במקום?

1. קבוצת בת- הגברת מאמצים למצוא קבוצת בת בליגה השנייה או השלישית עם מתקנים ראויים. כך שחקנים צעירים  שמסיימים גיל נוער יוכלו להפלט לקבוצה שנמצאת תחת החסות של המועדון ולהשתפשף תחת עיניים בוחנות.
2. שדרוג הצוות המקצועי- ניתן להוסיף עוד אנשי רפואה ומיכשור טכנולוגי למועדון על מנת למנוע פציעות או "עומס" (ממש) שמאפיין את הקבוצה.

שדרוג הצוות המקצועי
3. שיפור מערך סקאוטינג- ברור שלקבוצות ישראליות מאוד קשה למצוא שחקנים צעירים ומבטיחים (מציאות). מערך סקאוטינג מעובה יכול לצמצם את המגבלות - שליחת אנשים לשהות ארוכה במדינות זולות כמו דרום אמריקה ואפריקה, מעקב אחרי ליגות נמוכות בישראל ומעקב אחרי ליגות הנוער והנערים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה