יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

סטירה מצלצלת

הלינץ' שעשו אוהדי בית"ר בסדרן/מאבטח חייב כבר להדליק נורה אדומה אצל הלוזונים בהתאחדות אחרת יקרה פה אסון, נכון שגם המאבטח לא נקי באשמה עפ"י קטעי הוידאו אבל לנוכח העובדה שהוא הותקף פיזית ומילולית ע"י עשרות אוהדים זועמים אני יכול להבין את ההתנהגות שלו, למעשה, אני לא יודע מה אני הייתי בסיטאוציה שכזו.

צפו בהתפרעות אוהדי בית"ר נגד בני יהודה (11.12.2011)
 http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=852955

האירוע שלשום הוא כבר האירוע הרביעי רק העונה שבו מעורבים אוהדי ירושלים וזאת מבלי להזכיר את ההיסטוריה "המפוארת" והמוניטין שיש לאוהדי הקבוצה.


מחזור 1    30.8.2011

התפרעות אוהדים במשחק החוץ מול הפועל ב"ש. עפ"י משקיף המשחק אוהדי בית"ר עקרו כיסאות והשליכו לעבר האוהדים המקומיים- העונש היה קנס של 10,000 ש"ח.

מחזור 6  24.9.2011 


ההפסד 2:1 להפועל פ"ת גרר התפרעות אוהדים ופגיעה ברכבי השופטים לאחר שאלו יצאו מהאיצטדיון הלאומי
 -  העונש היה קנס של 40 אלף שקלים בפועל ומשחק ללא קהל על תנאי לתקופה של שנה.

תמונה אופיינית בסיום משחק



מחזור 10    30.10.2011

הפסד לרמת השרון 1:0 גרר מהומות של אוהדים בתוך יציע הכבוד של איצטדיון ר"ג. עפ"י משקיף המשחק, היה ניסיון לפגוע באיציק קורנפיין וזה הוברח החוצה,בסיום המשחק היה גם ניסיון להיכנס לחדר ההלבשה- ההתאחדות החליטה לא להעמיד את הקבוצה לדין.
צפו בכתבה מהמשחק:
http://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast/Article-4cdb28820ab5331017.htm


ושלשום ,כאמור, קרה המקרה הרביעי והחמור ביותר שבו תקפו אוהדי בית"ר את המאבטח בהפסד 3:0 לבני יהודה בבלומפילד.
אני לא יודע מה יהיה העונש שייקבע ע"י ההתאחדות אבל נדמה לי שצריך כבר לעשות מעשה משמעותי בנושא הזה, כשאני אומר משמעותי הכוונה היא להורדת הקבוצה ליגה או הפחתה משמעותית של נקודות. הנהלת הקבוצה צריכה לעשות חושבים וחריש עמוק על מנת להוקיע את החלק האלים של אוהדיה ובינתיים הקבוצה והאוהדים חייבים לקבל סטירה מצלצלת. נמאס לי לשמוע פרשנים שהופכים את בית"ר לפרה קדושה ואומרים בכל תחילת עונה כמה חשוב שבית"ר ירושלים תהיה בליגת העל - איפה כל הפרשנים הללו אחרי כל התפרעות?
גם באופן המקצועי אני חושב שירידה לליגה הלאומית יכולה לעשות לקבוצה רק טוב והיא תוכל לבנות את עצמה מחדש תוך דגש על הצעירים.
אני יודע שרוב אוהדי בית"ר לא יסכימו עם דברי אבל אני בטוח שיש הרבה שכן, בכל אופן שמישהו מהתאחדות יתעורר ויעשה מעשה לעזאזל! לפני שיהיה מאוחר מידי.

האחריות כולה שלו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה