יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

נולדו מחדש

יש את השלב  בקריירה של שחקן שהוא מבין שהוא "גמר את הקריירה" בשפת הכדורגל. לפעמים זה קורה כבר בגיל צעיר ( ערן לוי, עידן סרור, ראובן עובד) אבל לרוב זה קורה באופן טבעי בגיל מבוגר.
לפעמים שינויים בקריירה כמו מעבר קבוצה או ירידת ליגה מצליחים לגרום לשחקנים לפרוח מחדש- לממש את הפוטנציאל שהיה טמון בהם או לשחזר את ימי הנעורים המוצלחים.

חאתם עבד אלחמיד - מ.ס אשדוד

חלוץ צעיר ומוכשר בן 21 , היה הבטחה גדולה בנוער של מכבי ת"א לאחר שהגיע מבני סכנין. תפקד בנוער כחלוץ 9 קלאסי שהבקיע הרבה שערים וכבר בנוער  בלט במימדים הגופניים המרשימים ובכוח הפיזי.
אלחמיד במדים הלאומיים
למרות ההצלחה שלו בנוער של הצהובים הוא לא הצליח למצוא את מקומו בקבוצה הבוגרת של המועדון מה שהוביל אותו  בינואר אשתקד  אל קבוצת שרלואה הבלגית בהשאלה.
גם העונה הוא לא מצא את מקומו בקבוצה הבוגרת עקב ריבוי החלוצים ואפילו לא היה בתכניות של איווניר .לאחר החיזורים של ת"א אחרי מגנה השמאלי של אשדוד רחמים צ'קול אשדוד הסכימה  להעביר את צ'קול למכבי בתמורה לסכום כסף ואלחמיד.

לאחר פתיחת עונה לא טובה אישית וקבוצתית אלחמיד מתחיל להראות ניצוצות של כישרון ומרגיש מאוד נוח באגף של אשדוד. במחזור הקודם מול סכנין ( קבוצת הילדות שלו) הוא הפגין את משחקו הטוב ביותר עד כה ובלט עם
שתי פריצות יפות שאחת מהן נוצלה לשער הניצחון.
היכולת הטובה לא נעלמה מעיניו של גיא לוזון שזימן אותו באחרונה לסגל הנבחרת הצעירה.
כבר עכשיו מכבי הבינה איזו טעות היא עשתה כשנתנה לכישרון הזה לחמוק ממנה במיוחד לאור האכזבה מרחמים צ'קול.

יגאל אנטבי - הפועל פ"ת
לא נגמר. אנטבי

בגיל 37 המגן המחונן הזה לא רוצה להיגמר. השחקן שהחל את הקריירה אי שם בתחילת שנות ה-90 של המאה הקודמת הגיע העונה להפועל פ"ת על תקן המבוגר האחראי ולא מפסיק להפתיע. במשחק אמש מול מכבי ת"א אנטבי לא הפסיק לרוץ ולתמוך בהתקפה ועם יותר פירגון מצד חבריו בקבוצה היה אף מבקיע, לפרקים היה נדמה שהוא השחקן הצעיר במגרש.
אם תשאלו אוהדי הפועל ת"א, רבים מהם יגידו שגם היום יש לאנטבי מקום בהפועל במיוחד לאור הפזיזות ואי היציבות של המגן גל שיש.




רביד גזל - קרית שמונה
גזל- מספר שש, תחנה שישית

גזל הוא מהשחקנים הללו שנדמה שעברו כבר את כל קבוצות הליגה. קרית שמונה היא התחנה השישית שלו בקריירה לאחר שירד ליגה עם אשקלון בעונה שעברה. קרית שמונה החליטה להמר על גזל ועד מהרה הוא "נדבק" ביכולת הטובה של הקבוצה והפך להיות בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה העונה. תמיד גזל היה נחשב לשחקן כישרוני שלא הצליח לפרוץ בקבוצות גדולות ( מכבי חיפה ומכבי ת"א) ונדמה שהשנה בגיל 29  זה יכול לקרות.







פרט לשחקנים שצויינו אפשר להוסיף גם את מהראן ראדי שהפך מעוד שחקן בבני יהודה למנהיג הבלתי מעורער של סכנין העונה ותומר סוויסה שיובש על הספסל של קרית שמונה בשנים האחרונות ופורח העונה ברמה"ש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה