יום שלישי, 22 בנובמבר 2011

שווים אליפות

הרבה זמן צמרת ליגת העל לא הייתה צמודה כמו העונה, נכון שמדובר על מחזור 12 אבל העונה נדמה שיש הפתעה באוויר. שלושת הגדולות רחוקות משיאן ,אני נוטה להאשים את בכך את עוול הליגה האירופית שכן לא זכור לי עונה ששלושת הגדולות פתחו אותה ביכולת ירודה כל כך.
אז מי תיקח אליפות השנה שואלים? מבין הקבוצות הגדולות נדמה שהפועל ת"א היא הפחות גרועה ואכן היא מובילה את הטבלה, אבל יש לי תחושת בטן שההפתעה תבוא מבין הקבוצות האחרות שמאכלסות את הצמרת - קריית שמונה (מקום שני), הפועל עכו (מקום שלישי) ומכבי נתניה(מקום רביעי).
את התשובות נקבל רק בחודש מאי אבל רציתי להביא בפניכם את השחקנים שהם האקס פקטור בקבוצות שלהם, ועל חלקם אולי לא שמעתם אפילו.

פאלצו'ק (מימין)
ניקלאס פאלצו'ק - הפועל עכו    

קשר/חלוץ בן 25 שהגיע בעונה שעברה לעכו על תקן של עולה חדש מארגנטינה. על פניו אין משהו מרשים במשחק שלו שנראה מסורבל ואיטי אבל שזה לא יטעה אותכם, פאלצו'ק ניחן בטכניקה טובה,יודע לשמור טוב על הכדור וחד ליד השער. כרגע הוא המבקיע המצטיין של עכו עם חמישה שערים ומתוכם שלושער מול הפועל חיפה.





אחמד סבע -מכבי נתניה


סבע (31) הוא אניגמה בכדורגל הישראלי, חלוץ שעד גיל 28 שיחק בבני לוד מהליגה השנייה, היה מבקיע מצטיין אבל לא משך תשומת לב מיוחדת. את הקפיצה הוא עשה במכבי נתניה ומאז הוא לא מפסיק לכבוש. סבע משלב פיזיות, ניידות וסיומת קטלנית ברחבות, העונה הוא חתום כבר על תשעה שערים.




דושאן מאטוביץ'- קריית שמונה

השחקן האלמוני מהשלושה, מגן שמאלי סרבי בן 28 שהגיע העונה מאקרנאס שבליטא. למגן שהתחיל את הקריירה שלו בפרטיזן בלגרד תכונות כמעט מושלמות למגן, הוא מאוד שקט במשחק שלו והאתלטיות מאפשרת לו לבוא לידי ביטוי בהגנה ובהתקפה.הוא חלק מרבעיית ההגנה הנהדרת של קריית שמונה שספגה רק 7 שערים עד כה (שנייה להפועל ת"א).


ההימור שלי היא שההפתעה (אליפות?) תבוא מצד נתניה המסוכנת או קריית שמונה בעלת הגנת הברזל , אבל כבר עכשיו ברורה התרומה של שחקנים אלה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה